onsdag 20 januari 2010

OjOj inte igår!!!



Ojoj var ju inte igår jag skrev... så förlåt till alla ni som läser min blogg, inte för jag har en aning om hur många ni är??? Så vad ska jag skriva då?? Som alla redan vet så består mitt liv ju mest av träning å jobb å Virus ;))

Tycker om mitt liv just nu, njuter av att kunna vara jag, å må bra i det, i mej själv... Det är bästa livet!!! Jag bor bra, jag har ett bra jobb där jag trivs Delux, NY bil som jag väntar på, Ny dator som jag sitter vid just nu... Inte mycket att klaga på. BRA vänner å BRA människor i mitt liv!!!! Känner mej förväntansfull över min framtid å jag trivs... Så skönt att var jag!!

Många som skriver om kärlek just nu!! Svårt ämne.. gör ett försök!
Eller hur skriver man om det? I mitt huvud snurrar det en del om hur mitt liv ska bli, kommer jag finna kärleken i mitt liv? Vem kommer det i så fall vara? Det här med kärlek är svårt, å svårt att låta någon komma nära.. Jag är 37 å här sitter jag i min 1a men min lilla vove.. var det vad jag hade tänkt?? Men trivs ju i mitt liv nu, smtidigt rädd, tänk om ingen kommer älska mej.. Å barn ska man väl ha.. å åren som rusar iväg!! Men barn nu??? Känns långt borta... men då är jag ju 45!! Allt kanske löser sej den dagen jag hittar riktig kärlek.. vet jag ens hur det känns?? Alla är ju så ytliga så man blir rädd..
Ja ni här snurrar tankarna på.. Kör nog på, jobb, träning å Virus en stund till:))))

Machin Head nästa helg i Sthlm.. Du & Jag bästa tjejen.. Love U






Hejdå lilltå

4 kommentarer:

  1. det kommer nar man minst anar det!!
    puss

    SvaraRadera
  2. Hi,how are you today?I have surfed your blog serveral times, your blog is great and having a lot of intresting things. If you have time, you can visit my blog and feel free to give me some comment, more important thing is being my follower! Thank you very much.

    http://mbasmarketing.blogspot.com
    http://planetearthakki.blogspot.com
    http://computersakki.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Awesome stuff! Check out WWW.ICUYG.COM!

    SvaraRadera
  4. Tips från en som "Gillar vad han ser" ;)
    http://arneduck.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera