måndag 4 januari 2010

Men HALLÅ va bra jag mår...


GOTT NYTT ÅR! på er mina vänner... inte skrivit här på några dagar, men livet rullar ju på å vad ska man skriva om? Kanske att jag mår så jäkla bar just nu... Haft dom bästa dagarna i jul å nyår!! Juldan=Bäst! Haft ett sjukt bra nyårsfirande, lärt känna mer nya människor å vänner.. Party Party har det var å mer verkar det bli ;) trettondagsafton å sen fredag så klrt ;) men I Like It!! Synd bara att dom inte har mellandagsrea på systemet, hade vart behövligt ;)
På träningfronte har det inte hänt ett skit, kan ni tänka jag Lena Jovander har inte tränat på heeeeela min ledighet, å vet ni jag ska inte träna idag heller fast jag hade bokat pass... Nya tag på torsdag när man ska börja jobba!!! Positivt, tappat 2 kg i jul, så nu är vikten där den ska vara, bra start på det nya året!!!
Sänder en tanke till en tjej som inte mår så bra, tänker på dej!! många KRAMAR Delux
Hejdå lilltå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar